29 Julai 2011

Kenangan Kem Etnobotani

   Alhamdulillah..Setelah empat hari tiga malam aku harungi di kem Etnobotani, tamatlah sudah perkhemahan pengakap. Time nak balik tu, rasa macam sedih la pulak. Masa kat sana semangat nak balik. Tapi walau mana-mana saja yang aku pergi pasti meninggalkan secebis kenangan suka dan duka.

   Di kem ni, aku suka sebab dapat kenal ramai kawan dari kelas lain yang sebelum ni aku tak perasan pun yang dia tu wujud.. Tak ambil tahuhnya aku. Kat sini aku kenal dan bercakap dengan semua orang. Seronok. Tapi disebalik suka itu pasti ada masa duka. uhuhu.. Tinggal kat sana sangat susah sebab sumber air tak de. Apa pun tak boleh. huuhuhu..
  Ape pun, aku gembira kat sana. Aku dapat mendaki bukit dan masuk dalam gua. Ni adalah kenangan terindah buat aku. Harap lepas ni geng pengakap dapat buat lagi..dan harap xde yang gila kuasa.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan