30 Oktober 2010

Bola, Bola, Bola...Exam, Exam, Exam...Elaun, Elaun, Elaun!!!

Hari ini di Stadium Bukit Jalil bakal berlangsung perlawanan bola sepak Piala Malaysia antara Kelantan menentang Negeri Sembilan. Ahh..sgguh semangat..hehe..aku penyokong kuat Kelantan mendoakan pasukan Kelantan menang la untuk final game ni..GOMO KLATE GOMO! hehehe...

Pada musim bola ni jugaklah, ada musim peperiksaan..huhu..& aku masih berada dalam ZON SELESA..agrhhh!! aku pun tak tahu bila masanya akan buat aku rajin sudy neh..orang len dah 10 kali khatam dah kot baca buku..siang malam hadap buku..aku?? hadap 'muka buku' je tiap hari..hukhuk..

Sesungguhnya 'muka buku' tu banyak membuang masa aku..huhu..mungkin juga aku jadi mcm ni sebab sumbat ngan elaun yang tak masyuk2 lagi neh..hukhuk..sedih la kehidupan..T.T

Pape pun, gud luck to me, team bola Kelate & ol my pren! all de besh! kekeke

Tiada ulasan:

Catat Ulasan