22 Jun 2011

Cintaku

   Alhamdulillah syukur sangat. Tiga hari lepas, 19 Jun 2011 genap usia perkenalan kami selama lima tahun. Wahh...dah lama jugak Nuhara kenal ngan F ye. Rasa macam semalam je baru kenal. Rasa macam semalam je baru F hantar SMS kat aku cakap nak berkenalan. Rasa macam baru semalam.... Ceewah...

  Harapan aku moga-moga kami dipanjangkan jodoh hingga ke alam perkahwinan dan hidup bersama selagi hayat dikandung badan. Aku sayang dia. He is my first love. Tak pernah ada lelaki lain yang bertakhta di hati, hanya dia. huhu..

   Aku juga nak mengucapkan terima kasih bebanyak kepada F sebab sentiasa menemani hari-hari aku dan sabar dengan perangai aku. Aku ni panas baran, degil dan cemburu buta. Ish..ish.. Teruk benor aku ni ye. Huhuhu.... Pape pun, thanks a lot ye sayang... :-*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan