17 Mei 2011

Kalaulah Dia Tahu

     Dah lama aku tak update blog ni. Nasib baik tak bersawang. Hehehe. Tajuk entry aku kali sebenarnya saja-saja je. Ada pulak macam tu kan.

     Hmm... Kalaulah dia tahu yang aku sangat merindui dia. Kalau boleh, aku nak ulang semula detik-detik persahabatan yang pernah kitaorang jalin dulu. Tapi macam mana? Adakah aku ego sangat? Aku pun tak tahu.

    Aku selalu fikir perkara ni, aku tak pasti sampai bila aku boleh membiasakan diri dalam keadaan sekarang. Aku rindu dia sangat-sangat. Tapi rasa janggal dan kekok sangat nak buat macam dulu. Kenapa semua ni jadi pada aku? Mungkin Allah nak uji aku. Supaya aku muhasabah diri aku ni......

2 ulasan:

  1. nak wat cmna mek...dia dah ada bezfren dia..awk ingt sy xterase ke???huhuhuhuhuhuu...mayb kita same2 clap..mayb bezfren dia ble bg yg terbek lg tuk dia...

    BalasPadam
  2. ye la..tp rsa terkilan la...ku doakan semoga dia bahagia..mungkin semua ni ada hikmahnya..
    >> aku orang kecil, engkau orang besar, kau ibarat gajah, ku hanya semut merah, lebih baik kau dan aku, berteman biasa saja... ~_~

    BalasPadam