23 April 2011

Tentang hati ~

   Pagi yang sepi ni, tetiba je aku terlintas nak tulis blog.. huhuhu.. daripada duk tercongok layan fb yang ntah pape tu, baik update blog. Malam tadi, aku kuar dating.. ehekehek.. Dating lah sangatnya. Ketorang gi makan sate je.. Aku memang suka giler la makan sate. Hadap la 4ekor ayam pun, kalau dibuat sate, habis kot. hehehe.. (nampak sangat menipunye)hehe.. dan F suka belanja aku makan sate.. Suke..suke...

   Masa tengah makan tu, ada sorang budak perempuan dalam lingkungan umur 1-2 tahun kot, duk tengok2 kat F. Aku senyum je. (Bukan jeles ea..Budak tu kecik sangat) hehe..Suka tengok budak tu. Budak tu malu bila F panggil dia nak bagi sate. Dia pergi kat mak dia. Dia ambil sikat dalam beg kecik yang dia bawak, dia sikat rambut dia. Eiii..Sangat comeylahhh!!!

  F tanya aku.. ' Sayang, bila kita nak ada baby macam tu? Comey je kan..' Aku terkedu dan tak terkata. Mood happy tengok budak kecik tadi hilang dibawa bersama asap bakar sate kat kedai tu. huhu..Tetiba je aku sentap, rasa macam sedih je. Yelaa..kalau dia kawen ngan orang lain, mungkin dah ada anak dah. Ni dia duk tunggu aku, tak tahu bila la. Aku lambat lagi nak habis study. Aku faham perasaan dia. Umur pun dah meningkat, dah rasa nak ada family sendiri, ada anak sendiri. Aku tahu.

    Tapi kena sabarlah dulu. Tunggu aku habis study dulu. Lepas makan, aku ajak dia balik. kejap je kiteorang kat kedai tu. Aku tak boleh nak lama-lama dengan dia, boleh nangis aku. Sedih rasa..huhuh.. Masa on the way balik tu, dia cakap ' saya tunggu awak, awak jangan risau ea, saya sayang awak..' Huhuhu...terharunya aku...........

   Balik rumah, aku tak boleh tidur, sebab duk fikir macam2. Aku ni satu2nya harapan keluarga, dalam masa yang sama, aku dah rasa nak ada teman hidup. Aku tak tahu nak buat macam mana lagi. Biarlah Allah yang tentukan segalanya. Kalau dia jodoh aku, gane2 pun dia akan tetap untuk aku dan aku tetap untuk dia. Dari tahun 2006 kiteorang kenal. Hampir 5 tahun hubungan kami. Aku doakan hubungan aku ngan F berakhir ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat aku. Aku sayang dia.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan