19 Januari 2011

Kisah penat..huhu...

.::kul 10am::..
aku dengan bersemangat sekali pergi ke Jabatan HEP IPG KKB..dengan harapan dapat mintak skip kelas petang ni..nk g klinik..lepas g HEP, dapat jugak la amek borang y telah di sain oleh pensyarah HEP..yah0oo...blh p0nteng kelas ptg nih..kekeke..

..::kul 1pm::..
aku c0ll pkcik prebet suh dtg amek & antarkn aku ke umh sewa..nk balik dlu..hehehe...
smpai2 umah, aku siap2 y mane patut..n tggu my bucuk dtg amek..lame jgk tggunye..smgt dh brk0bar2 nk g klinik nih..debar xyh cte la..

..::kul2.30pm:..
my bucuk dh dtg..aku pkai simple je..bkn nk kua dating pn..hehe..pastu kte0rg trus k Klinik Kesihatan Pengkalan Chepa. sampai2 kt klinik tu, aku g daftarkn diri dulu..n0 384..fuhh sekarg baru n0 288..tggu la aku terc0ngok kt situ berdua dgn bucuk aku tu..huhu..cian dia ngantuk..aku pun ngantuk gak..dh abih idea dh nk bual..sume dh tnya..smpai mcm tu skali..kekeke..tmbah2 lak ad pmandangan y kurang menyenangkn btul2 d dpn aku...btul2 gilerr..xtw malu btul..aku tgk pn malu..mcm dh gersang sgt dh dua orang makhluk nih..geramnye aku tgkk!!!

..::kul3.50pm::..
ting t0ng! 384 bilik 5..ak pun jalan masuk ke dalam bilik tu..doktor muda lg..d0c laki..hehe..dan dia sgt2 peramah..aku story masalah aku kt dia..n then dia suh aku g test urin n test darah..aku buat jelah..lepas siap sume test tu..aku masuk smula bilik 5 tadi..dia cakap, darah ok, xde kncing manis..buah pinggang normal, air kencing pun ok..tapi masalahnye nape selalu sakit..musykil gak aku..dia ckp mgkin mslh saraf k0t..aku ckp xpelah klu mcm tu..n then dia bg ubat tahan sakit..

..::kul4.30::..
aku n my bucuk  kuar dari klinik tu n trus cari kedai makan..lapar sey duk tercongok je dlm klinik tu tadi..kte0rang mkn nasi kukus..sedpla jugak..pastu g byr br0dband..tp pelik sbb dia ckap ad tunggakan..aku xpenah termiss byr..tiap2 bulan byr..xpelah..asal xp0tong sudah..pastu dia anta aku balik umah sewa...n aku sangat2 penat! (@_@)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan