23 Januari 2011

Perasaan Hari Ini

Assalamualaikum w.b.t

Perasaan aku pada hari ini?? Macam-macam perasaan yang aku rasa hari ni. Awal-awal pagi tadi, rasa bengang. Bengang yang bercampur dengan marah dan di adun sebati dengan rasa geram yang teramat sangat dengan gelagat manusia. Duk terhegeh-hegeh nak gi kelas, padahal lambat ke, cepat ke, pergi jugak. Sangat geram tau!! Rasa nak telan je sorang-sorang. Tapi alhamdulillah aku masih mampu untuk bersabar lagi. Dah menggigil badan tahan marah. Tapi dia tu tak faham, masih buat tak reti. Serabut ayam betul aku (pinjam ayat kawan aku) ngeh3... Lama-lama macam ni, boleh tercabar juga kesabaran aku ni. Huhuhu.... Tak pasal-pasal karang ada yang kena fire dengan aku. Bertukar jadi dragon fire pulak nanti.. hahahaha... hmm..Ya Allah, ampunkan aku. Aku tak nak jadi macam ni Ya Allah...

Pergi ke maktab tadi, tarlambat pulak. Sekali kena sound ke lecturer da....hahaha.. Tapi buat selamba itik je. Tengah duduk dalam dewan tu, sekali lecturer suruh kita orang ke depan. Mampuih... Angkat kerusi pergi ke depan. Tak sangka aku paling depan. First time dalam hidup aku duduk depan sekali dalam sesi ceramah. Kecut perot. Gementar, berdebar, semua cukup. Hahahaha. Tengah duk ceramah tu, aku memang dah agak penceramah akan soal. Sekali lagi tak terduga akalku apabila dia soal aku. Mati la. Aku pulak jujur sangat, satu dewan ketawakan aku. Wakakakaka.. Malu sey.. Malu gila. Rasa macam nak menyorok kat bawah kerusi je masa tu. Dah la secret admire aku pun ada dalam tu. (secret admire ke?) kekeke...

Masa lepas meeting pasal rumah sukan tadi, aku masuk dewan untuk kuliah. Sekali tak ada kuliah pula. Frust betul aku. Aku bukan main lagi semangat nak belajar Anatomi dan Fisiologi. hekhek..macam tipu je tu..kakakaka.. Tak lama lepas tu, mak aku call. Dia cakap Chik (mak saudara aku) dah selamat melahirkan seorang baby perempuan setelah hampir 12 tahun menunggu. Gembira tak terkata rasa. Aku sangat sukakan baby. Kalau jumpa baby, aku mesti geram nak cubit pipi. (nak tunggu sendiri lambat lagi laa..) Hajat di hati nak gi tengok baby petang ni...Suke..suke..Suke...!!! (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan